dimecres, 27 de juliol del 2011

Última setmana abans de Vietnam

Sí, teniu raó :-) ... tinc el blog un pèl descuidat. Responent a les "indirectes" d'alguns amics aprofitaré per actualitzar les últimes setmanes abans de la propera fugida al sudest asiàtic.


Com que el temps no ha acompanyat massa, i posats a mullar-se igual, aquestes últimes setmanes m'he centrat en el tema submarinisme. He pogut fer unes 15 immersions, sobretot a les zones de Mataró (La Trencada, Barra de'n Serra), Sant Feliu de Guixols (Les Coves, Les Planetes i Escull de'n Roca), Llavaneres, Lloret de Mar i Llafranc (Illes Formigues), el que m'apropa al meu objectiu d'acabar l'any amb més de 100 immersions logades. Les fotos les tinc al Facebook i al Picasa, més avall us en poso un molt petit resum (són fotos fetes per mi). En el següent link teniu el mapa complet de les meves immersions, patrocinat per Google Maps, que poc a poc aniré actualitzant: Xavi Cirac Dive Sites


Què més? Ah! per fi m'he apuntat al curs de DIVEMASTER (quasi 600 napus!), per a fer un pas més en el coneixement de les tècniques de submarinisme. Amb el Dive Master ja podré (o podria) ser guia de buceig (una altra porta oberta, no se sap mai jeje), a més de guanyar en experiència i control. Això sí, em toca empollar-me 3 totxos de llibres i fer unes 20 pràctiques (com intercanviar-me tot l'equip amb un company sota l'aigua compartint un sol regulador entre els 2... glups), o sigui que el tema em durarà fins Setembre o Octubre.


    

 




Per la resta, com sempre, aprofitant el dia a la platja, volei platja, xiringuitos i marcant-me alguna festa com la dels San Fermines... quin festival. Jo no havia vist mai una festa tant animal com aquesta, és anarquia pura, ple de borratxos paposos i milers de persones divertint-se, disfressades, bebent mooolt i dormitant en qualsevol racó. Vam coneixer a un paio (moot borratxo òbviament) que anava vestit de princesa, i al preguntar-li si era una despedida de solter el tio ens diu que no, que havia sortit... SOL. Qui escull un vestit de princesa si surt sol? jajaja hay gente pa tó. També en vam veure vestits de Peter Pan, de Predator... Resum, molt divertida però molt guarra. Viva el calimotxo!


Per cert, si algú veu al sr. Murphy que li dóni records a la seva família, m'he enracordat molt d'ella aquests dies. Cal que plogui tant ara que per fi estic d'excedència! grrrr... 


Salut i fins aviat.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada