dilluns, 15 d’agost del 2011

In Mui Ne

Despres de la fujida de Saigon vam arribar a Mui Ne. Segons la Lonely Planet era una localitat de platja de sorra blanca amb cocoters, amb unes dunes impresionants i que era la meca del turisme de Windsurf i Kitesurf de la zona.

La veritat es que el poble fa pudor de peix podrit (no se per quin motiu tenen tones de peix pels carrers i per les carreteres assecant-lo) i l'hotel el tenim a la banda oposada del la zona on estan la majoria dels ressorts i restaurants. Per altra banda hem vist algunes botigues de surferos, pero NI UN surfer, windsurfer o kitesurfer. De fet practicament no hi ha turistes, i aixo que hi ha centenars d'hotels, restaurants i bars... molt extrany tot plegat. Hi ha tant poca gent que els dependents no estan massa... desperts (veure foto).

Be, nosaltres hem vingut a descansar i aixo hem fet. La platja no esta malament, tot i que quasi no ens hem pogut banyar (la de davant de l'hotel esta bruta i a la resta hi havia una invasio de minialgues i macromeduses grans com una paella valenciana), tot i que dista molt de les caribenyes, de la costa brava o de les que esperem trobar-nos a Ko Samui i Ko Tao (si us plaaaaau!!).

Tambe vam contractar ahir un tour a un manantial (Fairy Stream) i per veure les dunes. Lo del manantial no va estar malament, tot i que un cop alli vam entendre perque li deien "Fairy Stream", seria per la neteja amb Fairy o Mistol que li feia falta jeje. El paisatje pero era forsa bonic, el rierol havia creat formes molt curioses de colors a la roca i podriem dir que va valer la pena. Despres vam anar a visitar el poblet de pescadors de Mui Ne on varem veure les seves curiores barques rodones (mes que barques son com cabassos grans). Pel que fa a les dunes tampoc van estar malament, veure dunes sempre es maco, pero queden mooolt lluny de les de Brasil, Peru o Tunissia que ja havia vist abans. A mes eren forsa baixetes, la Cris va fer una mica de sandboarding amb una mena de taula de plastic que li van llogar, pero la veritat es que no va poder deplassar-se massa (10m potser? ella diu que mes).

Avui hem fet relax total i ens hem rascat la panxa a la platja i a la piscina, que ja ens ho mereixiem i aixi agafem una mica de color vermellet (la Cris ja s'esta comensant a pelar). Crec que avui no hem vist ningun turista i hem dinat sols... molt extrany aquest poble... Aquesta nit agafarem un bus nocturn per tornar a Saigon i dema ja volem a Camboia, a veure si a Saigon ens dona temps per a visitar el museu de la guerra (del Vietnam, clar).